październik 2019
PnWtŚrCzPtSoN
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
do
Asertywność w pracy urzędnika
W ofercie kursów i szkoleń przygotowaliśmy dla Państwa szkolenie z zakresu zachowań asertywnych - umiejętności niezwykle przydatnej zarówno w życiu osobistym jak i zawodowym. Szk...
Efektywna komunikacja zewnętrzna w urzędach administracji publicznej i NGO
Szkolenie w formie warsztatów łączących elementy wykładu oraz praktycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem studiów przypadku. Podczas warsztatów zaprezentowane zostaną uczestnikom m.in.:...
Gospodarka magazynowa
Efektywne zarządzanie gospodarką magazynową, stanowi jedno z podstawowych zagadnień w nowocześnie zarządzanych przedsiębiorstwach. Złożoność i różnorodność problemów logistycznych...
Jak poprawnie zarządzać zespołem pracowników administracji publicznej?
O skuteczności zarządzania opartej na potencjale pracowników, o działaniach wpływających na efektywność zespołu, delegowaniu zadań i motywowaniu pracowników, o roli i istocie rozmó...
Kadry i płace
W trakcie Kursu Kadrowo-Płacowego: • Dowiesz się, jakie znaczenie mają profesjonalnie prowadzone kadry i płace w firmie. • Opanujesz zasady prawidłowego nawiązywania i rozwiązyw...
Kurs języka migowego
Wiedza i umiejętności zdobyte na kursie umożliwią podstawową komunikację z osobami niesłyszącymi. Poznany materiał językowy ułatwi dalszą samodzielną naukę, stworzy także podstawy...
Nowoczesne metody i techniki zarządzania jakością w jednostkach administracji publicznej
Zarządzanie jakością to w rzeczywistości metoda zarządzania pomagająca jednostkom, w tym organizacjom, instytucjom na ciągłe, systematyczne podnoszenie standardów i osiąganie dobry...
PR - Public Relations dla samorządowców
Doświadczenie ostatnich kilku lat wskazuje na rosnące uznanie praktycznych działań marketingowych i PR w pracy jednostek samorządowych, osób odpowiedzialnych za reprezentowanie ins...
Protokół dyplomatyczny i zasady savoir vivre dla pracowników administracji publicznej
Zapraszamy kadrę zarządzającą, pracowników administracji publicznej i licznie działających w naszym kraju instytucji pożytku publicznego na praktyczne szkolenie, którego program i ...
Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu w pracy urzędnika
U pracowników administracji publicznej każdego szczebla, ze względu na specyfikę zawodu wielokrotnie narażonym na stres i rutynę często "diagnozuje się" syndrom wypalenia zawodoweg...
Standardy obsługi interesantów w instytucjach publicznych
Celem nadrzędnych szkolenia jest zaznajomienie uczestników szkolenia z najważniejszymi zasadami profesjonalnej obsługi klienta zgodnymi z zasadami dobrego wychowania i efektywnej k...
Strategie negocjacji w administracji publicznej
Warsztaty dotyczące sztuki przygotowania i przeprowadzenia procesu negocjacji. Skierowane do pracowników administracji publicznej. Podczas warsztatów spotkają się Państwo z zagadni...
Wystąpienia publiczne - sztuka budowania wizerunku (Autoprezentacja)
Wygląd zewnętrzny, sposób poruszania się, gesty czy też kompetencje społeczne budują nasz obraz i sposób postrzegania przez odbiorców. Proponowane przez nas szkolenie pomoże opanow...